lördag 28 februari 2009

Heeej

Igår så var man ju till Gustavsvik med brudarna : MK JW och NL . De var skojskoj :D Fast det var väldigt drygt att åka buss , men de är ju sånt man får tåla för att ha kul :D Vi gjorde så mycket så man kan knappast skriva ner allt som vi gjorde, jag tänker inte skriva ner det MK märkte, nänä inte sånt snusk :O haha ! Det börjar med att vi får gå från resecentrum upp till stan, genom stan sen vet jag inte vart vi tog vägen, mne vi hittade dit iaf. Sen när vi kommer in i badet så tvingade vi med NL upp i den rödaruchkanan (Eller hur det stavas) Jag åkte först sen direkt efter kommer MK sen efter en stund så kommer NL och JW, och då säger JW pröva dra ner byxerna, då jävlar går det fort, adnra gången så prövade vi de, jag hamnar i MK´s knä, haha , sen så åkte vi forsen typ hundra gånger , då ville jag gå in i hångelhörnan :D haha, sen så skulle vi äta, då skacka jag och MK hand på att den som itne äter¨upp får simma fem varv i den dära simbassängen , ingen fick göra det för båda åt upp, sen gick JW NL MK och hoppade i hopptornet , då var det någon som trängde sig före, hahah ! Sen kvart i två tror jag att det var så var det tid för NL att åka avloppet, jag åkte direkt efter MK och då hann vi åka två varv och NL och JW hade inte kommit ut i själva avloppet och när jag kommer där man kommer ut så kommer de och då blir det en liten krock :D haha. Ja vad kan man skriva mer ? sen vare bara att gå in i duschen för vi skulle hinna med stadstbussen , då berättade JW att hon har bascilskräck, då gjorde jag och MK så att hon itne ville ha sin cola nå mer :D sen när bussen kom så sa han som körde att vi skulle betala när vi kom fram, men vi betalade aldrig :D sen när vi stod och vntade på bussen till hällefors så tycket JW att jag MK och NL skulle hålla käften för det var bara vi som hördes över hela resecentrum :D hahah , sen vare bara att kliva på bussen och åka hem , drygt, fast jag satt och skrev med NL nästan hela vägen hem :D sen när man kom hem var det mat , sen melodifestivalen , fast jag somnade :O


See u later aligator :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar