måndag 2 februari 2009

Tjabba

Nu har man haft kemi prov också , vi får väl se hur det går men jag tror det kommer gå åt skogen! Vi fick reda på Engelskaprovet i fredags jag fick 105 av ? ja kommer inte ihåg men jag klarade mej som tur var ;D Sen hände det inte så mycket mer den dagen vad jag kommer ihåg :D På lördagen var jag med SU och på kvällen kom RF och vi kollade på Not Another Teen Movie, vi höll på att dö ibland, sen gjorde vi en jävligt konstig film :D haha ! Sen så busringde vi folk och sa att vi var från synsam och att de var tvungen att komma till karlskoga kl 10 för de skulle få glasögon :D haha de var grymt kul ! sen åkte RF hem :/ Sen satt jag och SU uppe till två och kollade på film sen slocknade vi :D Sen på söndagen vare bara att palla sig hem för då skulle man på innebandy träning i två timmar :D de var grymt kul fast nu har jag jävligt ont i höfterna så jag känner mig som en stel jävla kärring ;o inte så kul :( och på onsdag har vi Spanskaprov också jävla bajs , :O och jag fick en penna av TG i dag hahah ! :D Sen har jag inte mycket att berätta om min helg :D


See u later Aligator

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar